3. sv. vojna v proroctvách: sme na pokraji biblickej Apokalypsy? 1

Naprieč históriou existujú proroctvá o veľkej vojne, ktorá ešte len má prísť.  Je jedno, či je to sv.Hildegard z 12. storočia, pápež Pius X., Nostradamus, prvý prezident USA G. Washington, Lucia Santosová- posledný žijúci svedok zjavenia Panny Márie vo Fatime, či u nás populárny evanjelista David Wilkerson. Tých proroctiev je nespočetné množstvo – desiatky, ak nie stovky – a všetky sa buď zhodujú, alebo dopĺňajú. Hlavným agresorom v tejto “Tretej veľkej vojne” má byť … Rusko. Nie je to len o proroctvách. V tom istom duchu – že Rusko a Čína začnú vojnu potom, čo ich USA vyprovokujú – sa vyjadril aj poradca prezidenta Nixona Henry Kissinger

OBSAH:

  1. časť

Krátky predhovor                                                                                               

Verše z Biblie – O tých, ktorí odmietajú Božie prikázania; O tých, ktorí plnia                    Božie prikázania; Čo treba (podľa Biblie) robiť

Proroctvá odkazujúce na Tretiu svetovú vojnu – Kresťanské proroctvá;

  1. časť

Nekresťanské proroctvá; Podivné sny obyčajných ľudí v Amerike

Proroctvá o troch dňoch temnoty

Je to všetko vôbec možné? – Šedá eminencia americkej politiky a bývalý poradca prezidenta Nixona Henry Kissinger: Rusko a Čína napadnú Európu a Ameriku; George Bush a jeho rozhovor pre CNBC; Georgská kamenná stavba; Slobodomurár 33° Albert Pike a jeho „Spis o troch svetových vojnách“

Čo treba (podľa týchto proroctiev) robiť, aby sa človek zachránil

Záver

Zdroje

 

 

Krátky predhovor

Biblia predpovedá, že PRED konečným vystúpením Antikrista, čipizáciou, 1 svetovou vládou atď. nastane na zemi desivé obdobie známe ako Apokalypsa, či Veľké súženie. Počas tohto obdobia budú na zemi hrozné katastrofy, mestá ako New York, či Los Angeles (ale aj Praha) úplne zaniknú, 1/3 ľudí zahynie. Tak to predpovedá Biblia. No nie len ona …

Mnoho ľudí na západe verí, že tou tak-zvanou apokalypsou bude 3. Svetová vojna. Vojna, kedy sa vytiahnu zo skladov všetky zbrane – od tých jadrových, cez chemické až po zbrane na zmenu počasia. Práve rôzne pulzné zbrane na zmenu počasia, ako aj jadrové podmorské výbuchy majú spôsobiť, že celé národy sa doslova potopia do oceánu (tu uvedené proroctvá konkrétne spomínajú Írsko, južné Anglicko, Californiu).

Táto práca sa snaží aspoň ako-tak zmapovať rôzne vízie, proroctvá a sny, ktoré sa nejakým spôsobom dotýkajú III. svetovej vojny. Je neuveriteľné, ako veľmi sa jednotlivé proroctvá – z rôznych dôb, z rôznych krajín, kresťanské aj nekresťanské – podobajú a dopĺňajú. Napriek tomu, že práca má viac ako 50 strán A4, ani zďaleka nie je schopná obsiahnuť všetky proroctvá hovoriace o veľkej vojne, ktorá príde z východu. To je proste nemožné.

Pred koncom uvádzam niektoré naozaj zaujímavé indície zo súčasnosti naznačujúce, že príbeh, ktorý proroctvá rozprávajú, nemusí byť vôbec nereálny. Na samom konci je zhrnutie rád z proroctiev, čo treba robiť.

Účelom tejto práce nie je vystrašiť čitateľa, ale poukázať na to, že sa čosi deje. Mnohé proroctvá hovoria o príčine vojny ako o odpade od Boha. Ľudia musia opäť začať poslúchať Boha a ľutovať svoje previnenia – to je jediný spôsob ako sa vyhnúť tomuto veľkému Božiemu trestu. Tak to tvrdí Biblia, ale aj niektoré proroctvá.  

Niečo málo k samotným víziám. Nie je pravda, že vízie sú darom. Pravdivú víziu budúcnosti môže dať buď Boh, alebo diabol. Vízie dané buď od jednej alebo druhej bytosti môžu byť buď spontánne, alebo rôzni veštci privolávajú démonické bytosti a vypytujú sa ich na budúcnosť. Toto vypytovanie sa duchov Biblia striktne zakazuje.

Preto som proroctvá rozdelil na kresťanské a nekresťanské. Kresťanské sú od rôznych katolíckych alebo protestantských predstaviteľov; rovnako sú tam zahrnuté aj verše z Biblie- Ezechiel, Jánova Apokalypsa atď., ako aj kúsky z tretieho fatimského proroctva. Nekresťanské nemusia byť nutne od diabla. Mnohí „proroci“ – ako napr. Sepp Wudi – sami priznali, že nevedia, od akého ducha túto svoju víziu dostali.  „Nekresťanské“ proroctvá aj tak nehovoria nič nového ani odlišného, len dopĺňajú, čo hovoria tie „kresťanské.“ Nech sa rozhodne každý podľa svojho svedomia a vedomia čo si prečíta.

 

Verše z Biblie

O tých, ktorí odmietajú Božie prikázania

Hrmot preniká až do končín zeme, pretože Pán má spor s národmi; On sa súdi s každým človekom, zlých odovzdá meču – hovorí Pán. Toto hovorí Pán zástupov: Hľa pohroma ide z národa na národ, zo stráni zeme dvíha sa veľká búrka. A pán ich porazí v ten deň od jedného konca zeme po druhý, neoplačú, nezoberú a nepochovajú ich, budú hnojom na povrchu poľa.

Jer 25:31-33

Vy však, čo ste opustili Pána, čo ste zabudli na Môj svätý vrch, čo ste prestierali stôl pre Gada a napĺňali nápoj Ménimu, určím vás pod meč, všetci sa zhrbíte na popravu, lebo som volal a neodpovedali ste, lež robili ste, čo je v mojich očiach zlé, a vyvolili ste si, čo som nechcel.

Iz 65:11-12

Budú zahanbení, veď pášu ohavnosť, ale hanbiť sa nehanbia, ani červenať sa nevedia. ´Preto padnú s tými, čo budú padať, klesnú, až ich navštívim´ – hovorí Pán.

Jer6:15

Nezľutoval sa nad nimi, ale zahubil celý rod, lebo sa vystatoval svojimi hriechmi.

Sir 16:10

Oheň vzplanie v kruhu tých, čo pášu hriech , a v národe, ktorý neverí, rozplamení sa Boží hnev.

Sir 16:7

Toto páchaš a Ja by som mal mlčať? Myslíš si, že Ja som ako ty: teraz ťa obviňujem a hovorím ti to do očí. Pochopte to, vy, čo zabúdate na Boha; inak vás zahubím a nič vám nepomôže.

Ž50:21-22

A budem ich stíhať mečom, hladom a morom. Urobím ich postrachom pre všetky kráľovstvá zeme, kliatbou, hrôzou, posmechom a potupou medzi všetkými národmi, kde som ich roztratil, pretože nepočúvali moje slová – hovorí Pán,

Jer 29:18

Popreli Pána, hovorili: ´Nie On! Nepríde na nás nešťastie, neuzrie meč a hlad. Proroci sú však ako vzduch a proroctva u nich niet, nech sa im stane tak!´ Nuž takto hovorí Pán, Boh zástupov: ´Pretože hovoria takéto reči, hľa obrátim svoje slová v tvojich ústach na oheň a tento ľud na drevo a strávi ich.´

Jer5:12-13 

Nuž takto hovorí Pán o prorokoch, ktorí prorokujú v Mojom mene, hoci som ich neposlal, a ktorí hovoria: ´Meč a hlad nebude v tejto krajine.´ Mečom a hladom skončia títo proroci. A ľud, ktorému prorokujú, bude vyvrhnutý na uliciach Jeruzalema od hladu a od meča a nebude, kto by ich pochoval;

Jer5:15-16

Preto vám chcem pripomenúť, hoci to vy všetko viete, že Pán najprv zachránil ľud z egyptskej krajiny, no potom tých, čo neuverili, zahubil. Anjelov zasa, ktorí si nezachovali  svoju dôstojnosť a opustili svoj príbytok, drží vo večných putách v temnote pre súd veľkého dňa. Tak aj Sodoma a Gomora a susedné mestá, ktoré tak isto smilnili a chodili za iným telom, stali sa výstrahou a znášajú trest večného ohňa.

Juda1:5-6

Pri dvoch veciach zarmucuje sa mi  srdce a pri tretej  pochytí ma hnev: ak udatný bojovník hynie nedostatkom; keď opovrhujú rozumným mužom a keď niekto prechádza od spravodlivosti k hriechu. Pre takého ustanovil Boh meč.

Sir26:25-27

Veď Boh neušetril ani anjelov, keď zhrešili, ale zvrhol ich do tmavých priepastí podsvetia a dal ich strážiť až do súdu. Ani starý svet neušetril, ale zachránil  Noema, hlásateľa spravodlivosti, ako ôsmeho, keď priviedol potopu na svet bezbožných. Aj mestá Sodomu a Gomoru odsúdil na zánik a obrátil ich na popol, a tak dal príklad,  čo čaká bezbožných.

2Pt2:4-6

Hľa, zúri Pánova víchrica, hnev, víchor sa rúti, zúri nad hlavou bezbožníkov! Neodvráti sa Pánov hnev, kým nesplní a neustáli plány svojho srdca, na konci dní to pochopíte.

Jer30:23-24

Pán vzplanul hnevom proti svojmu ľudu, až sa mu sprotivilo jeho dedičstvo; vydal ich do rúk pohanov; vládli nad nimi tí, čo ich nenávideli.

Ž106:40

Oznamujte národom: ´Hľa, tu sú!´ Hlásajte Jeruzalemu: ´Obliehači prichádzajú z ďalekej krajiny, dvíhajú svoj hlas proti mestám Júdska. Obkľučujú ho sťa poľní hájnici, pretože Mi vzdoroval´ hovorí Pán. Tvoje cestičky a tvoje skutky ti to narobili. Je to pre tvoj hriech, že je to trpké, že ti to preniká až k srdcu.

Jer4:16-18

Ak budete povoľní a budete poslúchať, dobro zeme budete požívať. Ak sa však zdráhate a protivíte, meč vás pohltí, lebo (to)hovorili ústa Pánove.

Iz1:29-30

Toto hovorí Pán, Jahve: Hľa, som proti tebe Sidon, oslávim sa uprostred teba. Vtedy budú vedieť, že Ja som Pán, keď v ňom zavediem súdy a ukážem na ňom, že Som svätý. Pošlem naň mor a na jeho ulice krv; prebodnutí budú v jeho strede padať pod mečom, ktorý bude proti nemu zo všetkých strán. Vtedy budú vedieť, že Ja som Pán, Jahve.

Ez28:22-23

I prejdú mnohé národy popri tomto meste a budú si hovoriť: ´Prečo Pán naložil takto s týmto veľkým mestom?´ A odpovedia: ´Preto, že opustili zmluvu Pána, svojho Boha, klaňali sa iným bohom a slúžili im.´

Jer22:8-9

A ak sa spravodlivý ťažko zachráni, kde sa podeje bezbožný a hriešnik?

1Pt4:18

 Čo opustia Boha, tí zahynú.

Iz1:28

Neodkladaj so svojim obrátením sa k Pánovi, ani to neodsunuj zo dňa na deň. Lebo Jeho hnev príde nečakane a rozmetá ťa, až príde jeho pomsta.

Sir5:8

  Ďalšie podobné výroky: Jer50, Jer51, Jer21:13, Ez25:1, Iz41, Ez24:20, Jer15, Ez28:6-8, Ez23:22, Ž37, Ž78:49, Iz24:20, Iz42:24-25, celá kniha proroka Amosa

 

 

O tých, ktorí plnia Božie prikázania

Dám znamenia na nebi i na zemi, krv, oheň a kúrňavu s dymom. Slnko sa zmení na tmu a Mesiac na krv, skôr než príde veľký a hrozný deň Pána. A každý, kto bude vzývať Pánovo meno, bude zachránený, lebo na vrchu Sion a v Jeruzaleme bude záchrana, ako riekol Pán, a medzi pozostalými bude, koho volá Pán.

Joel3:3-5

 

Toto hovorí Pán: ´Ako keď sa nájde mušt na strapci a povie sa – Neznič to, lebo v tom je požehnanie! – tak urobím kvôli svojim sluhom, aby nebolo všetko zničené.´

Iz65:8

Teraz však toto hovorí Pán, tvoj stvoriteľ, Jakub, tvoj tvorca, Izrael: ´Neboj sa, veď ťa vykúpim, po mene ťa zavolám, ty si Môj. Keď budeš brodiť vodami, budem s tebou, a keď riekami, nepotopia ťa, keď pôjdeš cez oheň, nepopáliš sa a plameň nebude na tebe horieť.´

Iz43:1-2

Aj keby som mal prejsť súžením, ty ma pri živote zachováš a svoju ruku vystrieš proti hnevu mojich nepriateľov; zachráni ma tvoja pravica.

Ž138:7 

O život bezúhonných sa stará Pán a ich dedičstvo trvá naveky. V nešťastí zahanbení nebudú a v čase hladu budú nasýtení.

Ž37:18-19

Sami nad sebou sme už vyniesli rozsudok smrti, aby sme nedôverovali sebe, ale Bohu, ktorý kriesi mŕtvych. On nás vyslobodil a vyslobodzuje z takej smrti. A v neho dúfame, že nás ešte vyslobodí

2Kor1:9-11

(Božia múdrosť) Ochraňovala ho od nepriateľov, pred prenasledovateľmi mu poskytla bezpečnosť, v ťažkom boji mu dopomáhala k víťazstvu, aby poznal, že bohabojnosť je mocnejšia, než všetko ostatné.

Múdr10-12

Milovaní, nečudujte sa, keď ste v ohni skúšok, akoby sa vám prihodilo niečo nezvyčajné! Radujte sa, keď máte účasť na Kristových utrpeniach , aby ste sa radovali a plesali aj vtedy, keď sa zjaví Jeho sláva.

1Pt4:12-13

Neboj sa, veď som s tebou Ja, neobzeraj sa, veď Ja som tvoj Boh, posilňujem ťa, pomáham ti, držím ťa svojou  spásnou pravicou.

Iz41:10

(Tento je môj najobľúbenejší)                                                                                                                                                     I keď po tvojom boku padnú tisíce a desaťtisíce po tvojej pravici, teba nezasiahne. Budeš sa môcť dívať vlastnými očami a uvidíš, ako sa odpláca hriešnikom. Lebo tvojim útočišťom je Pán, za ochrancu si si zvolil Najvyššieho. Nestihne ťa nijaké nešťastie a k tvojmu stanu sa nepriblíži pohroma, lebo svojim anjelom dá príkaz o tebe, aby ťa strážili na všetkých svojich cestách. Na rukách ťa budú nosiť, aby si si neudrel nohu o kameň. Budeš si kráčať po vretenici a po zmiji, leva i draka rozšliapeš. Pretože sa ku Mne pritúlil, vyslobodím ho, ujmem sa ho, lebo pozná Moje meno. Keď ku Mne zavolá, Ja ho vyslyším a budem pri ňom v súžení, zachránim ho i oslávim. Obdarím ho dlhým životom a ukážem mu svoju spásu.

Ž91:7-16

Duše spravodlivých sú však v Božích rukách, muka sa ich nedotkne.

Mudr3:1

Neľakajte sa ich hrozieb a neplašte sa, ale uctievajte svätého Krista, Pána, vo svojich srdciach,

1Pt3:14

Za pravdu bojuj, akoby ti išlo o život, až do smrti máš zápasiť za spravodlivosť a Boh porazí tvojich protivníkov za teba.

Sir4:33

Nikanorovo vojsko postupovalo za zvuku trúb a bojových piesní. Naproti tomu Júdovi bojovníci zaútočili na nepriateľov so vzývaním Boha a s modlitbou. Bojovali síce rukami, ale v srdciach sa modlili k Bohu a porazili nie menej ako tridsaťpäťtisíc mužov, mocne rozradostení zjavnou Božou pomocou.

2Mach15:25-27

Pretože nasledoval Mocného a už za Mojžišových čias dosvedčil svoju vernosť, tak sám, ako aj Kaleb, syn Jefonov, keď obidvaja radili: postaviť sa nepriateľom na odpor, prekaziť hriechy národu a urobiť koniec zlostnému reptaniu. Preto oni dvaja boli zachránení z počtu šesťstotisíc pešieho ľudu, aby ich voviedli do dedičnej krajiny, do zeme, ktorá oplývala mliekom a medom.

Sur46:9-10

Ty  sa však neboj, Jakub, hovorí Pán, nestrachuj sa – Izrael, lebo hľa, ja ťa zachránim z diaľky a tvoje potomstvo z krajiny zajatia; i vráti sa Jakub a odpočinie si, v bezpečí bude, nezastraší ho nik. Veď s tebou som Ja, hovorí Pán, aby som ťa zachránil. Áno, zničím všetky národy, medzi ktoré som ťa roztrúsil, iba teba nezničím, ale budem ťa karhať spravodlivo a bez trestu ťa nenechám.

Jer30:10-11

Veď Boh tak miloval svet, že dal svojho jednorodeného Syna, aby nezahynul nik, kto v neho verí, ale aby mal večný život. Lebo Boh neposlal Syna na svet, aby svet odsúdil, ale aby sa skrze Neho svet spasil. Kto v Neho verí, nie je súdený. Ale kto neverí, už je odsúdený, pretože neuveril v meno Jednorodeného Božieho Syna.

Jn2:16-18

Ďalšie podobné výroky: Iz50:10, Iz40:30, Sir40:8

 

Čo treba robiť

Zrazu ohlasujem niektorému národu a niektorému kráľovstvu, že ho vykynožím, zničím a vyhubím. Ak sa však ten národ odvráti od zla, ktoré som mu vytýkal, oľutujem nešťastie, ktoré som zamýšľal naň dopustiť.

Jer18:7-8

Lebo milosrdenstvo a hnev sú u neho. Mocne však pôsobí odprosenie , aj keď uplatňuje svoj hnev: ako vie byť milosrdný, tak vie aj trestať;

Sir16:12

Keď budete volať ku Mne, keď prídete a budete sa ku Mne modliť, vyslyším vás.

Jer29:12    

Teraz však – hovorí Pán – obráťte sa ku Mne celým svojim srdcom, pôstom i plačom a nárekom, roztrhnite si srdcia, nie rúcho, obráťte sa k Pánovi, svojmu Bohu, veď je dobrotivý a milosrdný, trpezlivý a veľmi ľútostivý a môže odvrátiť nešťastie.

Možno, že sa zmení a odpustí a zanechá po sebe požehnanie na obetu a nápoj Pánovi, vášmu Bohu.

Zvučte trúbou na Sione, zasväcujte pôst, zvolajte zhromaždenie, zvolajte ľud, zasväťte zástup, zjednoťte starcov, zhromaždite maličkých aj tých, čo sajú prsia; ženích nech vyjde zo svojej izby a nevesta zo svojej chyže.

Medzi predsieňou a oltárom nech plačú kňazi, Pánovi sluhovia a nech hovoria: ´Ušetri, Pane, svoj ľud a nevydávaj svoje dedičstvo na hanbu, aby nad nimi panovali národy;´ prečo by mali vravieť medzi národmi: ´Kdeže je ich Boh?´

Joel2:12-17

(Kniha proroka Amosa hovorí o budúcej obrovskej vojne, ktorá ešte nenastala, a ktorá zničí množstvo malých národov pre ich bezbožnosť. Mnohí západní kazatelia veria, že tam je súčet národov, ktoré budú úplne zničené práve v Tretej svetovej vojne.)

Proroctvá odkazujúce na tretiu svetovú vojnu

Kresťanské proroctvá

 

Lucia Santosová, posledný žijúci svedok zjavenia Panny Márie vo Fatime, 7. Apríl 1990

„Udalosti, ktoré sa dejú v Európe, sú len klamom. Rusko sa stane bičom všetkých národov, pretože sa neobrátilo. Rusko podnikne inváziu na západ a Čína zaútočí na Ázijské krajiny.“

 

Sestra Ellena Aiellová, Taliansko, 1959-1961

„… ďalšia hrozná vojna príde z východu na západ. Rusko s jeho hroznými zbraňami bude bojovať proti Amerike, dobije Európu. Rieka Rýn bude zaplnená mŕtvolami a krvou. Taliansko bude trápené veľkou revolúciou a pápež bude hrozne trpieť.

Rusko bude pochodovať cez všetky národy Európy, vztýči svoju vlajku nad Chrámom Svätého Petra. Rím bude očistený v krvi pre množstvo hriechov, zvlášť hriechov nečistoty.

Táto generácia si zaslúži, aby bola vyhubená, pretože svet sa stal horším ako za čias potopy.”

 

Brat Adam, Wuerzburg 1949

„Vojna vypukne na juhovýchode, ale to bude len lesť. To aby bol nepriateľ uvedený do omylu; Rusko sa bude dlho pripravovať na všeobecný útok. Každý ruský dôstojník bude mať rozkazy už vo svojej brašni a bude čakať na záverečný povel. Prvý hlavný útok sa bude viesť proti Švédsku, potom proti Nórsku a Dánsku.

V tej istej dobe, časť ruskej armády bude postupovať smerom k Západnému Prusku, Sasku a Thuringe na Rýne. Rusi sa budú chcieť dostať až ku Calais a Kanálu La Manche. Na juhu sa Sovietske vojská pripoja k Juhoslovanskej armáde. Obe armády spoločne zaútočia na Grécko a Taliansko. Svätý otec bude musieť utiecť. Bude musieť utiecť rýchlo, ak sa chce vyhnúť krvavému kúpeľu. Kardináli a biskupi budú mŕtvi. Potom sa budú snažiť postupovať na Španielsko a Taliansko smerom k Atlantickému oceánu aby sa spojili so severnou skupinou a dokončili tak vojenské obkľúčenie Európy. Tretia ruská armáda bude mať za úlohu obsadiť dobyté územia aby sa mohol komunizmus šíriť ďalej. Hlavným centrom komunizmu už nebude Moskva ale Bamberg. Avšak táto armáda bude rušená revolúciami spôsobenými na juhu a postupne bude rozštiepená. Veľká monarchia určená Bohom zaútočí zo severu pri Niederrhein a premôže ju s najmodernejšími zbraňami.      

V Sasku, kde nastane veľká bitka, budú Rusi porazení a zvyšky ich armády budú utekať späť do Ruska.“

 

  1. A. Allen, pastor, 1954

„…Čo zač bola táto para? Bola to nejaká bakteriologická zbraň, alebo nervový plyn, ktoré by mohli zabiť nespočetné množstvo ľudí behom krátkej doby?

A ako som sa tak díval, videl som všade ľudí niekam bežať. Ale zdalo sa, že nikto nespravil viac než len pár krokov – potom padali k zemi. Ako som pred tým videl sochu bojujúcu o svoj život padnúť tvárou do vody a utopiť sa, tak som teraz videl milióny ľudí padať na uliciach a chodníkoch. Počul som ich krik o milosť a pomoc. Počul som ich strašný kašeľ, akoby ich pľúca boli naplnené ohňom. Počul som stonanie a nariekanie odsúdených a umierajúcich. Ako som sa na tú skazu díval, videl som, že zopár ľudí si našlo úkryt …

 Zrazu som videl, ako spoza Atlantického oceánu, Pacifického oceánu a Mexického zálivu prilietajú smerom k Spojeným Štátom objekty veľmi sa ponášajúce na rakety. Vypadali ako ryby vyskakujúce z vody. Vyskakovali vysoko do vzduchu, každý letel z iného smeru, ale všetky na USA. Sirény na zemi jačali ešte hlasnejšie a videl som, ako zo zeme vylietavali do vzduchu podobné – ako dáke rakety vyzerajúce – objekty. Zdalo sa mi, ako by to boli nejaké obranné rakety, ktoré stúpali z rôznych miest po celých Spojených Štátoch Amerických. Avšak žiadna  z nich sa nezdala byť úspešná v ničení rakiet, ktoré prichádzali od mora. Keď rakety dosiahli maximálnu výšku, pomalu sa otočili a začali padať k zemi. Potom náhle, rakety vylietajúce spoza oceánu ako ryby, naraz explodovali. Explózia bola ohlušujúca. Ďalšia vec ktorú som videl, bola obrovská ohnivá guľa.

Potom sa rachot utíšil. Celá Zem bola ticho, bolo to smrteľné ticho. A potom som začul iný zvuk – zvuk vzdialeného spevu. Bola to tá najkrajšia hudba, akú som kedy počul. Počul to radostný pokrik a veselý smiech. Okamžite som vedel, že to bola radosť svätých Božích ľudí. Otočil som hlavu a tam hore v nebi, nad dymom a jedovatými bojovými plynmi, nad hukotom bitiek, videl som veľký kopec. Bol to tvrdý kameň a ja som vedel, že je to Boží vrch. Boli to svätí Boží ľudia, čo sa tak radovali.  Boli to Boží ľudia čo spievali a tancovali, smiali sa v radosti.  Boli ochránení od hrôz ktoré sa diali na zemi, lebo od nich boli ďaleko, v štrbine skaly. Boli uzavretí v štrbine a chránení veľkou, gigantickou rukou, ktorá vychádzala z nebies. Bola to ruka samého Boha, ktorá ich uzavrela do vnútra a chránila pred búrkou, ktorá na zemi nastala“

 

Pápež Pius X., 1909

„To, čo som videl, bol desivé! Budem to ja, alebo môj nástupca? Isté je, že pápež opustí Rím a až ho bude opúšťať, bude kráčať po mŕtvych telách svojich kňazov!

Videl som jedného z mojich nástupcov, ako prchá cez mŕtve telá svojich bratov. Nájde útočisko na nejakom skrytom mieste, ale po krátkom oddychu zomrie krutou smrťou.“

 

Henry Gruver, evanjelista, 1984

„Ako som sa pozrel dolu na zem, videl som obrovské množstvo lodí a lietadiel. Videl som, ako prichádzajú spoza Nórska. Nachádzali sa medzi Spojenými Štátmi a Európou. Doslova zakrývali celý Atlantický oceán.

Chcel som vedieť, čo sa stane s Amerikou. Tam vôbec nevedeli čo sa deje! Boli úplne slepí. Potom som videl množstvo ponoriek. Bol som prekvapený, ako blízko pobrežia sa nachádzali. Boli v našich výsostných vodách! A potom som videl ako vypúšťali hlavice! Zasiahli snáď všetky mestá na východnom pobreží USA. Pozrel som sa na severozápad krajiny, tam, kde býva moja rodina. Aj tam som videl ponorky. Videl som, ako ich rakety zasiahli mestá na západnom pobreží.

Plakal som a povedal som: ´Ó Bože, Bože môj. Kedy sa to stane a čo bude znakom, že to prichádza?´ A počul som hlas, ktorý povedal: ´Keď Rusko otvorí svoje brány a dovolí masám odísť. Celý svet bude slobodný na dopravu, bývanie, cestovanie más, zbrane budú v skladoch a všade sa bude hovoriť len o mieri a bezpečí. Vtedy príde náhle ničenie. Takto to bude vypadať, keď to príde.´

Náhle z kopcov vyšľahol obrovský dym a rieky lávy sa valili dolu do údolia rovno na pláže pred okupantov. Hrôzu bolo badať na ich tvárach. Otočili sa a utekali späť do mora, utekali aby si zachránili životy, keď sa more za nimi začalo odparovať. A počul som hlas Pána, ktorý povedal: ´Mám ľudí v tejto krajine a Ja vám nedovolím, aby ste sa ich dotkli, pretože sú to Moji ľudia! Oni boli vybraní a Ja si svojich vybraných ochránim! Pretože stále mám pre nich prácu v tejto krajine a v mnohých iných.´“

 

Matka Elena Leonardiová, Taliansko, 20. stor.

„Oheň zostúpi na celú zem a bude zničená veľká časť ľudstva. Bude to čas beznádeje pre bezbožných – budú kričať a so satanským rúhaním prosiť, aby ich skryli hory, a budú sa snažiť nájsť útočisko v jaskyniach, ale márne … tí, ktorí sa odmietnu kajať za svoje hriechy, zahynú v ohnivom mori!

Požehnaní budú tí, ktorí budú úprimne oddaní Márii. Rusko bude takmer úplne spálené.“

 

Dee Finney

„V roku 1997 mi naša Pani ukázala víziu. Videl som vojenské lietadlá letiace nad rozličnými krajinami a zaľudnenými oblasťami nad Kanadou, Spojenými Štátmi, Mexikom, Európou a nad národmi Afriky. Vypúšťali nejaké výpary do atmosféry. Náš Pán mi povedal, že je to pokus o zníženie ľudskej populácie. Sú to chemické zbrane, ktoré zabijú tisíce ľudí, tisíce tisícov a napriek tomu sa mnohí ľudia čudujú, keď si niekto pestuje vlastné jedlo a pokropí ho svätenou vodou.

Nastane veľká invázia do Talianska potom, čo začnú nepokoje/vojny v Turecku a Grécku, Juhoslávii, Slovensku a Rakúsku, Egypte a Saudskej Arábii, ako aj všetkých pobaltských štátoch a Libanone, Izraeli, Sýrii a ďalších krajinách.“

 

Mních z Werlu, Kolín, 1801

„Bude hrozná vojna; na jednej strane budú ľudia žijúci tam kde Slnko vychádza, na druhej budú tí, ktorí žijú tam kde Slnko zapadá. Rusko pošle obrovské masy vojakov a kozáckej kavalérie. Bude sa bojovať dlhý čas bez toho, aby bol známy víťaz. Až sa všetko dostane k rieke Rýn. Tam sa behom troch dní bude bojovať tak ťažko, že celá rieka sčervenie. Táto vojna príde, keď bude veľké pohŕdanie náboženstvom. Keď nikto už nebude chcieť viac poslúchať, keď chudobný sa nebude dať rozoznať od bohatého, keď sa ľudia úplne poddajú nečistým slastiam, keď nespravodlivosť dosiahne vrcholu verte, že ten čas je už blízko. Čo bude nasledovať po boji: Mier sa k tebe navráti, Nemecko; Francúzsko obnoví kráľovstvo; pastier prinesie stádo do svojej ohrady.“ 

 

These Last Day Ministry, 1983

„Naša Pani mi povedala: ´Vojny sú trestom za ľudské hriechy. Je to Sýria, kto drží kľúč k mieri … Moje dieťa, moje deti, prídu posmievači, ktorí budú hovoriť, že nebude 3. Svetovej vojny. Oni ale nepoznajú a ani nemôžu pochopiť plán Večného Otca. Buďte si istí, že Otec má veľké srdce pre všetky Jeho deti, ale keď hriech dosiahne vrcholu – a len Otec vie, kde ten vrchol je – potom skutočne príde trest.´“

 

Dimitru Dudaman, evanjelista z Rumunska, 1984

„On (anjel od Boha) mi povedal: ´Toto je New York. Je to Sodoma a Gomora. Jedného dňa bude horieť.´ Potom mi ukázal Floridu: ´Toto je Florida. Je to Sodoma a Gomora. Jedného dňa bude horieť.´  A potom mi povedal: ´Toto všetko v jeden deň bude horieť! Celá Amerika bude v jeden deň horieť!´

Spýtal som sa: ´Ako ochrániš tých, čo sa k tebe obrátia?´ Odpovedal: ´Povedz im toto: ako som zachránil troch mladíkov z ohnivej pece, a ako som ochránil Dávida od leva, tak zachránim aj ich.

Hlas mi povedal: ´Pozri, kde sa Rusi v Amerike vylodia.´ A videl som napísané tieto slová – Aljaška, Minnesota, Florida.

„Videl som prezidenta Ruska a malého bacuľatého muža, ktorý povedal, že je prezidentom Číny, a ešte dvoch iných. Tí dvaja tiež povedali odkiaľ sú, ale ja som im neporozumel. Celkom určite to však boli krajiny pod ruským vplyvom. Ruský prezident povedal čínskemu: ´Dám ti krajinu so všetkými jej ľuďmi, ale najprv musíte oslobodiť Taiwan od Američanov. Nebojte sa, vtedy na nich zaútočíme. Keď Amerika pôjde do vojny s Čínou, my na ňu zaútočíme bez varovania. “

 

Britain Christian Watchman; krátené

„LONDÝNU

  1. októbra 2010 mi dal Pán toto slovo:

Prichádza deň, hovorí Pán, kedy zaplavím ulice tohto mesta vodou. Prichádza deň, hovorí Pán, kedy budete potrebovať čln, aby ste sa dostali do svojich domovov, pretože ulice budú zaplavené vodou, hovorí Pán. Pre vašu záľubu v hriešnych vášňach, topenie sa v hriechoch, toto mesto bude horieť ohňom, nebude to však oheň Ducha Svätého, ale požiar súdu, hovorí Pán. Ten deň sa blíži, hovorí Pán, kedy pošlem vodu a tá vaše vášne spolu s vami pochová.

Mám ľudí, tu, v tomto meste, hovorí Pán, skutočných a verných, mužov a ženy, ktorých som vám Ja poslal, hovorí Pán. Ale vy ste sa im posmievali, opovrhovali ste nimi, nazývali ste ich bláznami, čudákmi a šialencami. Prichádza deň, kedy za toto všetko budete skladať účty … zahyniete ohňom, ak nebudete robiť pokánie, hovorí Pán.

Dve veci urobím, hovorí Pán; a tretia vám bude znamením. Toto mesto bude zaplavené vodou a vaše domy budú vodami pohltené. Dovolím vašim nepriateľom povstať , hrozný teror a útoky prídu na toto mesto. Môj ľud, dom Izraelov, opustí toto mesto, všetci tí, ktorých si zavolám po mene, hovorí Pán.

Hovoríte si: ´Som dobrý človek, nikdy som nikoho nezabil …´Vari neviete, že Boh vidí nielen vonkajšok, ale aj vaše myšlienky? Hovoríte si, že nepotrebujete Boha, pretože vám vaše svaly pomôžu a vaše bohatstvo vás vykúpi. Zahyniete vo svojom bohatstve i vo svojej sile … Muži horia vášňou k mužom a ženy k ženám; manžel podvádza manželku a manželka zas manžela. Vaše manželstvá sú nepoctivé … vaše oči sú plne chtíča… peniaze sú vaším bohom … hovoríte, že nieto žiadneho Boha … a vy si myslíte, že to nevidím, hovorí Pán?

Obráťte sa ku Mne, hovorí Pán, a Ja sa obrátim k vám, hovorí Pán zástupov, Boh Izraela. Existuje nádej a existuje cesta, jediná cesta – Ježiš Mesiáš, Syn živého Boha … preto čiňte pokánie a obráťte sa k Nemu.“

      

 

Sv. Hildegard, 12. Storočie

„Ten čas príde, keď princovia a ich poddaní odmietnu autoritu pápeža. Niektoré krajiny budú mať vlastné cirkvi. Nemecko bude rozdelené.

Pred veľkou kométou, veľa národov, okrem tých dobrých, bude bičovaných nedostatkom a hladom. Veľký národ v oceáne, ktorý bude obývaný ľuďmi z mnohých kmeňov a národností bude ničený zemetraseniami, búrkami a veľkými vlnami. Krajina bude rozdelená a veľká časť bude  zaplavená. Krajina tiež bude mať veľa nešťastí na mori a postráca svoje kolónie.

Po veľkej kométe, veľký národ v oceáne, bude ničený zemetraseniami, búrkami a veľkými vlnami, ktoré spôsobia viac nedostatku a chorôb. Veľká voda tiež bude ohrozovať aj iné krajiny, takže pobrežné mestá sa budú báť, mnohé budú zničené.

Veľký vietor povstane na severe, prinesie ťažký smog a hustý prach a naplní im hrdlá a oči, takže budú skľúčení strachom.“

 

David Brandt, protestantský pastor a zakladateľ denominácie „The Children of God“, 1962

„Videl som ruské tanky postupovať smerom na Rottenburg. Bol to zahmlený a zamračený deň.“

 

David Wilkerson, americký evanjelista známy a populárny aj u nás

„Amerika bude zničená ohňom! Náhle ničenie prichádza a len málo ľudí sa zachráni. Neočakávane, v jednu hodinu vodíkový holokaust pohltí Ameriku a tohto národa viac nebude. Stane sa tak, pretože Amerika sa prehrešovala proti Najsvätejšiemu. Boh bude súdiť Ameriku pre jej násilie, zločiny, vraždenie miliónov detí, podporu homosexuality a masochizmu, korupciu, alkoholizmus, užívanie drog, falošnú zbožnosť, rozvody a cudzoložstvá, obscénnosti a pornografiu, zneužívanie detí, podvody, krádeže, neslušné filmy ako aj jej okultné praktiky.

Príde náhly útok z Ruska. Po Veľkom holokauste nastane totálnym ekonomický kolaps Ameriky.“

 

Páter Nestou, Francúzsko, 18. Storočie

“V té době bude taková krize, že lidé budou věřit, že přišel konec světa. V mnoha velkoměstech poteče krev. Samotné základy se budou otřásat. Bude to jako malý Poslední soud.“

Velké množství lidí ztratí v těch časech pohrom své životy, ale zlí nezvítězí. Skutečně se pokusí zničit celou Církev, ale nebude jim poskytnuto dost času, protože ta strašlivá krize bude mít krátké trvání. Když se vše bude považovat za ztracené, bude vše zachráněno. Pohroma přejde krátce poté, co moc Anglie začne upadat. To bude znamením. Jako když fíkovník začne rašit a mít listí, je to jistým znamením, že léto je blízko. Anglie ve svém vývoji zakusí strašnější revoluci než Francie. Francie bude mít dostatek času znovu obnovit svou moc, pak pomůže Anglii znovu nastolit mír a řád.

Během této revoluce, která bude skoro všeobecná a ne omezená jen na Francii, bude tak naprosto zničena Paříž, že dvacet let poté, až se budou otcové procházet se svými dětmi jejími ruinami, budou jimi dotazováni, co to bylo za místo. A oni jim budou odpovídat: ´Mé dítě, tohle bylo veliké město, které Bůh zničil kvůli jeho zločinům.´”

 

Brigham Young, predstavený v Cirkvi Ježišovej Posledných Dní (Mormoni)

“Všetko, čo teraz viete, môže byť desivo nazvané predslovom ku kázaniu, ktoré bude hlásané ohňom, mečom, búrkami, zemetraseniami, krúpami, dažďami a strašným ničením. Čo je to zničenie pár vlakov? Budete počuť o nádherných mestách, dnes toľko ľuďmi ospevovaných, ktoré sa prepadnú do zeme a pochovajú svojich obyvateľov. More sa zdvihne zo svojich hraníc a zaplaví mnoho miest. Hladomor sa rozšíri z národa na národ a národ povstane proti národu, kráľovstvo proti kráľovstvu, štáty proti štátom v našej vlastnej krajine a v mnohých iných.”

 

Sv. Patrik, patrón Írska, 5. stor.

Oceán pohltí Írsko sedem rokov pred koncom, takže diabol možno nebude vládnuť nad jeho ľudom.

 

Sv. Columba, Ír šíriaci kresťanstvo v Škótsku, 6. st.

Sedem rokov pred Posledným dňom, more zaplaví Írsko jednou vlnou.

 

Sv. Malachiáš, proroctvo o poslednom pápežovi

„Počas extrémneho prenasledovania svätej rímskej cirkvi bude sedieť na stolci Petrus Romanus – Peter Rímsky a bude pásť svoje stáda uprostred mnohých trápení. Po ich skončení bude mesto (Rím) na siedmych pahorkoch zničené a obávaný Sudca (Boh) bude súdiť svoj ľud.”

 

Matúš Lašút, zjavenie Panny Márie na Turzovke, Slovensko, jún 1956

“Zbadal som obraz zemegule – či skôr plošne znázornenú mapu sveta. Pod mapou som zbadal
čiernu tabuľku. Keď som niečomu nerozumel, zjavili sa na nej vysvetlenia vo forme akoby
filmových titulkov.


Mapa bola trojfarebná – modrá, zelená a žltá. Symbolický význam zelenej farby znamenal dobro, žltej zlo. Potom sa však na tabuľke zjavila Výzva: ´Robte pokánie! Modlite sa za kňazov a rehoľníkov!Modlite sa ružence!´

Na mape som uvidel, ako sa žltá farba rozširuje, zelená ustupuje, zlo nadobúda stále väčšie rozmery, dobra ubúda. Žltá farba už zaplavila celú zem. Z neba padal na zem žltý aj
ohnivý dážď, akoby padali žlto sa lesknúce piesky. Obraz znázorňoval hriechy celého sveta, znásobujúce sa zlo a jeho dôsledky. Na tabuľke sa zjavilo Varovanie: ´Ak sa ľudia nenapravia, prídu strašné pohromy – jednotlivo I hromadne – a ľudia budú hynúť rôznym spôsobom.´

Videl som výbuchy na mori blízko pobrežia. Obrovské explózie
chrlili z hlbín hmoty, ktoré zaplavovali zem. Kam dopadli, tam život zanikol. Na tabuľke sa zjavila Výstraha: ´Ak sa ľudia nepolepšia, zahynú!´“

Sv. Ján z Kronstadtu, ruský kňaz

„Rusko, ak odpadneš od svojej viery, a mnoho intelektuálov už odpadlo, už viac nebudeš Ruskom, Svätým Ruskom. A ak už nebude viac pokánia u ruských ľudí – potom koniec sveta bude na blízku. Boh ti odníme tvojho zbožného Cára a pošle ti bič v podobe človeka bezbožného, krutého, seba-dosadeného za vládcu, ktorý zaleje celý svet  krvou a slzami. 

 

Tretie fatimské proroctvo, neofic.

“Väčšia polovica ľudstva bude tragickým spôsobom zničená atómovou vojnou. Vznikne veľký náboženský konflikt, Islam zaútočí na  kresťanstvo. Vzniknú veľké pohoršenia v Cirkvi i v reholiach. Boh dopustí na ľudstvo ľadovec, ostré zimy, horúce letá, povodne, oheň, zemetrasenia, nepríhodný čas, katastrofy, ktoré budú  pozvoľna ničiť zem. …

Ak sa ľudia obrátia a začnú robiť pokánie, modliť sa  a konať skutky milosrdenstva, svet môže byť zachránený. A keď sa neobráti, tak zahynie. … Istý človek, ktorý zaujíma vo svete vysoký post, bude zabitý a to vyvolá atómovú vojnu, ktorá zapríčiní strašné zničenia vo svete.”
(Toto je jedna verzia fatimského prorctva, tzv. neoficiálna. Mnohí hovoria, že je to len podvrh. Dal som to tu však preto, pretože udalosti líči presne tak isto, ako všetky ostatné proroctvá o 3. Svetovej vojne– proste to sedí. Okrem toho sa hovorí, že Vatikán nezverejnil celé posolstvo, ale len jeho časť. Toto by mohla byť práve tá nezverejnená časť.)

 

Tretie fatimské proroctvo, oficiálne, zjavené 26. Júla 2000 pápežom Jánom Pavlom II.

Po dvoch častiach, ktoré som už vysvetlila, videli sme po ľavej strane Našej Pani tak trochu vyššie anjela, ktorý mal v ľavej ruke ohnivý meč. Šľahali z neho ohne a zdalo sa, že tieto plamene by mali podpáliť svet. Ohne však hasli, keď prišli do styku s jasom, ktorý vychádzal z pravej ruky Našej Pani, ktorú mala obrátenú smerom k anjelovi. Anjel s pravou rukou ukazoval na zem a silným hlasom povedal: “Pokánie, pokánie, pokánie!” …

Rozliční ďalší biskupi, kňazi, rehoľníci a rehoľníčky vystupovali na strmú horu, na vrchole ktorej bol veľký kríž z neotesaných kmeňov, akoby z korkového duba. Svätý Otec predtým, než tam prišiel, prešiel mestom, ktoré bolo spolovice zničené, a veľmi trasľavým krokom, zničený bolesťou a utrpením, modlil sa za duše mŕtvol, ktoré ležali na ceste. Keď prišiel na vrchol hory, kľakol si pod tým veľkým krížom. Vtom ho zabila skupina vojakov, ktorí naňho strieľali z pušiek i šípmi. Takisto zahynuli jedni po druhých aj ďalší kňazi, rehoľníci a rehoľné sestry, rôzni laici, muži a ženy rozličných skupín a postavenia.”

 

Otec Augustín, ktorý býva vo Fatime, dostal od Pápeža Pavla VI. dovolenie na návštevu sestry Lucie v Koimbre a ona mu povedala: 

Otče, Matka Božia je veľmi smutná, lebo málokto prejavil záujem o Jej predpovede z roku 1917. Ver mi, otče, Boží trest príde. Onedlho  sa veľa duší zatratí a veľa štátov zmizne z povrchu zeme.“

 

Biblia, Mt24:15-

“Keď uvidíte ohavnosť spustošenia na svätom mieste, ako predpovedal prorok Daniel – kto číta, nech pochopí: vtedy tí, čo budú v Judei, nech utečú do hôr; kto bude na streche, nech nezostupuje vziať si niečo z domu, a kto bude na poli, nech sa nevracia vziať si plášť. Beda ťarchavým ženám a tým, čo budú v tie dni pridájať!

Modlite sa, aby ste nemusel utekať v zime, alebo v sobotu, lebo vtedy bude veľké súženie, akého nebolo od počiatku až doteraz a už ani nebude. A keby sa tie dni neskrátili, nezachránil by sa nik; ale kvôli vyvoleným sa tie dni skrátia. Keby vám niekto povedal: ´Hľa tu je Mesiáš´, alebo ´Tamto je´, neverte. Lebo vystúpia falošní mesiáši a falošní proroci a budú robiť veľké znamenia a zázraky, aby zviedli, ak je to možné, aj vyvolených.”

(Práve počas Veľkého súženia má vystúpiť antikrist – víťazný vojvodca, mierotvorca. Jeho vláda má byť celosvetová, krutá a krátka.)

 

Biblia, Zjv 9:13

„Zatrúbil šiesty anjel. A počul som hlas od rohov zlatého oltára, ktorý je pred Bohom; hovoril šiestemu anjelovi, čo mal poľnicu: ´Odviaž štyroch anjelov spútaných pri veľkej rieke Eufrat.´ Tu boli odviazaní štyria anjeli, čo boli pripravení na hodinu, deň, mesiac a rok, aby pobili tretinu ľudí. A počet jazdeckého vojska bol dvadsaťtisíc krát desaťtisíc; počul som ich počet. A vo videní som videl kone a tých, čo sedeli na nich: mali ohnivé, hyacintové a sírové panciere a hlavy koní boli ako hlavy levov a z ich tlám vychádzal oheň, dym a síra. Od tých troch rán zahynula  tretina ľudí; od ohňa, dymu  a síry, čo vychádzali z ich tlám.“ 

 

Biblia, Ez38:1-9

„Pán prehovoril ku mne takto: ´Syn človeka, obráť si tvár proti Gogovi v krajine Magog (dnes už je vcelku známe, že Gogovia boli predkovia Rusov), veľkniežaťu Mosocha (Mosoch – staroveké hlavné mesto Ruska, dnešná Moskva) a Tubala (Iné veľké mesto Ruska, dnešný Tobolsk), a prorokuj proti nemu. Povedz: Toto hovorí Pán, Jahve: Hľa, Ja som proti tebe Gog, veľknieža Mosocha a Tubala. Zavrátim ťa a dám ti krúžky do čeľuste, tak vyvediem teba i celé tvoje vojsko, kone i jazdcov, všetkých v plnom výstroji, veľký zástup so štítmi a pávezmi, všetkých, čo sa chápu meča. Peržania (dnešní Iránci), Etiópci a Pút sú s nimi, všetci so štítom a prilbou. Gomer a všetky jeho tlupy, dom Togormu, končiny severu i všetky jeho tlupy. Chystaj sa a zbroj ty i celý tvoj zástup, ktorý sa zhromaždil k tebe, a budeš im veliteľom. Po mnohých dňoch dostaneš rozkaz, na konci rokov prídeš do krajiny vrátenej od meča, zhromaždenej z mnohých národov na vrchoch Izraela, ktoré boli ustavične spustnuté; z národov bola vyvolená, všetci bývajú v bezpečí. Potom vystúpiš, prídeš ako víchrica, budeš ako oblak, aby si pokryl zem, ty i všetky tvoje tlupy a mnohé národy s tebou.       

 

Biblia, Ez 38:14-16

„Preto prorokuj, syn človeka, a povedz Gogovi: Toto hovorí Pán, Jahve: Vari sa nezdvihneš v ten deň, keď bude môj ľud, Izrael, bývať v bezpečí? Prídeš zo svojho sídla, z končín severu, ty a s tebou mnohé národy, všetko jazdci na koňoch, veľký zástup, početné vojsko. A vystúpiš proti môjmu ľudu, Izraelu, ako oblak, aby si zakryl zem. Bude to na konci dní, vtedy ťa privediem proti svojej krajine, aby ma poznali národy, keď pred ich očami, na tebe Gog, ukážem, že som svätý.“

 

Biblia, Ez 39:4-6

„Na vrchoch Izraela padneš ty i početné národy, ktoré sú s tebou. Dravým vtákom, rozličným okrídlencom a zverom poľa ťa dám za pokrm. Padneš na otvorenom poli, pretože Ja som prehovoril, hovorí Pán, Jahve. Vtedy pošlem oheň na Magoga a na tých, čo bývajú v bezpečí na pobrežiach, i budú vedieť, že Ja som Pán.“

 

Biblia, Ez 39:9-10

„Vtedy vyrazia obyvatelia izraelských miest zažnú a spália výstroj, štíty, pávezy, kuše, šípy, ručné kyje a kopije; sedem rokov budú nimi zakladať oheň. Nebudú nosiť drevo z poľa ani nebudú vytínať v horách, pretože budú klásť oheň výstrojom. Vtedy vykoristia tých, čo ich vykoristili, a vyplienia tých, čo ich plienili, hovorí Pán, Jahve.“

Leave a comment