Svedectvo o pekle

Pán mi povedal: „Si pripravená vidieť to, čo ti ukážem ?“; „Áno Pane“, povedala som. Vzal ma do cely, kde sa videla mladého muža trpiaceho v plameňoch. Všimla som si, že cela bola očíslovaná, ale nebola som schopná porozumieť tým číslam, zdali sa byť naopak. V tej cele bola veľká doštička a ten chlapec mal na čele číslo „666“. On mal taktiež veľkú metálovú doštičku, ktorá pokrývala jeho pleť. Červy, ktoré ho obžierali, neboli schopné zničiť tú doštičku, rovnako ako plamene. Strašne škriekal: „Pane, maj nado mnou zmilovanie.

Vezmi ma z tohto miesta. Odpusť mi, Pane!“ Ale Ježiš mu odpovedal: „Je neskoro, je príliš neskoro. Dal som ti príležitosti, ale ty si neľutoval.“ Spýtala som sa ho: „Pane, prečo tu je ?“ Potom som ho spoznala. Na Zemi, tento mladý muž poznal Slovo Božie, ale náhle opustil cestu Pánovu, začal piť, brať drogy a pohyboval sa po zlých chodníkoch. Nechcel nasledovať cestu Pánovu. Ježiš ho veľa krát varoval, čo sa mu môže stať. Ježiš povedal: „Dcéra, on je na tomto mieste, pretože každý, kto odmieta Moje slovo, bude súdený. Slovo, ktoré som Ja povedal, ho bude súdiť posledný deň.“ A potom Ježiš plakal.

Keď Ježiš plače, je to omnoho väčší plač, ako keď my plačeme. Plače s bolesťou v srdci a silno vzlyká. „Nevytvoril som peklo pre ľudstvo“, povedal. Spýtala som sa ho: „Prečo sú tu potom ľudia, Pane ?“ Povedal: „Dcéra, vytvoril som peklo pre satana a jeho anjelov, čo sú démoni; ale kvôli hriechu a nedostatku ľútosti tu ľudia končia. A viac bude tých, čo zahynú, než tých, čo dosiahnu Moje kráľovstvo!“

Naďalej plakal a zraňovalo ma vidieť ho, ako plače. „Dcéra, dal som Svoj život za ľudstvo, aby nikto nezahynul, aby nikto neskončil na tomto mieste. Dal som Svoj život pre lásku a odpustenie, aby ľudia ľutovali a tak mohli vstúpiť do Kráľovstva Nebeského.“ Ježiš nariekal ako niekto, kto nemohol znášať už viac bolesti, tak moc ho zraňoval pohľad na ľudí v pekle.

Ježišova prítomnosť mi dávala pocit bezpečia. Spýtala som sa: „Sú nejakí moji príbuzní tu, na tomto mieste ?“ Pozrel na mňa, ja som plakala, a povedal: „Dcéra, som s tebou.“ Bola som veľmi vystrašená. Vzal ma do ďalšej cely. Videla som tam ženu, ktorá bola mučená, červy jej obžierali tvár a démoni vrhali nejaký oštep do jej tela. Veľmi kričala: „Nie Pane, maj nado mnou zmilovanie, odpusť mi, prosím, zober ma z tohto miesta aspoň na jednu minútu!“ V pekle sú ľudia mučení spomienkami na to, čo robili na Zemi. Démoni sa vysmievajú ľuďom a hovoria im: „Radujte sa a plesajte, pretože toto je vaše kráľovstvo!“ a ľudia škriekajú pri spomienke, že poznali Boha, pretože poznali to Slovo. Tí, čo poznali Pána, boli mučení dvojnásobne. Pán povedal: „Už nie je žiadnej šance, príležitosť majú len tí, čo sú nažive. Spýtala som sa ho: „Pane, prečo je moja prastará mama tu ? Neviem, či ťa niekedy poznala. Prečo je tu, v pekle, Pane ?“

On odpovedal: „Dcéra, ona je tu, pretože neodpustila … Dcéra, ten, kto neodpustí, tomu neodpustím ani ja.“ Odpovedala som: „Pane, ty predsa odpúšťaš, ty si milosrdný.“ On povedal: „Áno dcéra, ale je potrebné odpúšťať, pretože neodpúšťajú mnohým ľuďom a to je to, prečo je mnoho ľudí na tomto mieste, pretože oni sami neodpustili … Choď a povedz ľuďom, že je čas na odpustenie, (povedz to) zvlášť Mojim ľuďom, pretože mnoho z Mojich ľudí neodpúšťa. Povedz im, aby odstránili zlobu , hnev, nenávisť vo svojich srdciach, pretože nastal čas odpustiť! Ak smrť prekvapí takého človeka, ktorý neodpustí, taký človek pôjde, dosť možno, do pekla. Nikto taký nezíska život.“ Keď sme opúšťali to miesto, moju prastarú mamu pohltil oheň a ona hrozne škriekala, „Aaaah“, a začala sa rúhať menu Božiemu, kliala na neho. Každý človek v pekle sa takto rúha Bohu.

Ako sme opúšťali ten priestor, mohla som vidieť, že peklo je plné trpiacich duší. Veľa ľudí zdvíhalo ruky, úpenlivo prosilo Ježiša o pomoc aby ich odtiaľ vzal. Ale Pán nemohol pre nich spraviť nič a oni sa začali rúhať Bohu. Ježiš sa rozplakal a povedal: „Zraňuje ma počuť ich, zraňuje ma vidieť čo robia, pretože nemôžem už viac pre nich nič urobiť. Čo ti poviem je to, že stále mám možnosť (pomoci) pre toho, kto je na Zemi, kto nezomrel, kto je stále nažive, taký ma stále čas ľutovať.

V jednej chvíli mi Pán povedal že veľa slávnych ľudí je na tom mieste, a tiež je tam veľa ľudí, ktorí ho poznali; a Pán povedal: „Idem ti, však, ukázať inú časť pekla.“ Vzal ma na miesto, kde som videla ženu obklopenú plameňmi. Žena zažívala nepredstaviteľné muky a s veľkým vreskotom prosila Pána o milosť. Niečo jej naznačil rukami a povedal mi: „Dcéra, táto žena, ktorú tu vidíš obklopenú plameňmi, je Selena.“ Pán mi povedal, že Selena je tamto, a podišli sme k nej bližšie. Veľmi kričala: „ Pane maj nado mnou zmilovanie, odpusť mi Pane, vezmi ma z tohto miesta !“ Veľmi sa kajala, no Pán pozrel na ňu a povedal: „Je neskoro, je príliš neskoro, teraz už nemôžeš ľutovať.“ Selena si ma všimla a otočila sa ku mne. Povedala: „ Prosím, žiadam ťa, choď k ľuďom a povedz im o tomto, prosím, hovor o tom otvorene a nebuď potichu. Choď a povedz im, aby nešli na toto miesto. Choď a povedz im, aby nepočúvali moje piesne, a aby ich ani nespievali !“

Spýtala som sa jej: „Prečo mi to hovoríš ; prečo chceš, aby som o tom vyprávala ?“ A ona odpovedala: „Pretože vždy, keď oni spievajú, alebo počúvajú moje piesne, zažívam omnoho väčšie muky a keď takto trpím, človek, ktorý toto robí, ktorý počúva alebo spieva tieto piesne, ktoré som ja spievala keď som ešte žila, ide na toto miesto. Prosím, choď a povedz im aby sem nešli, povedz im, že peklo skutočne existuje !“ Veľmi kričala, pretože démoni do nej hádzali oštepy a ona veľmi plakala, „ Pomôž mi, Pane, maj nado mnou zľutovanie, Pane !“ A Pán jej povedal: „Je príliš neskoro.“ Obzrela som sa okolo seba a to miesto bolo plné spevákov a umelcov, ktorí umreli. Títo ľudia spievali a spievali – nemohli prestať spievať. Pán vysvetľoval: „Dcéra, osoba, ktorá je tu, musí neustále robiť to, čo robila na Zemi a neľutovala toho.“

Náhle som sa pozrela do diaľky a videla som obrovské množstvo démonov, ktorí rozprskávali nejakú tekutinu. Pýtala som sa Pána: „Čo to je, to, čo vidím ?“ Myslela som si, že je to dážď, ale všimla som si, že ľudia zahalení v plameňoch odtiaľ utekali preč a kričali: „Nie, pomôž mi Pane.“ Videli Pána a kričali: „To nemôžu robiť, nie !“ Démoni sa rehotali a ja som sa opäť pýtala: „Čo sa to deje ?“ Ako som mohla vidieť, plamene stúpali a zrazu sa tam začali ohromne rozmnožovať červy ! Nebola tam žiadna voda. Bola tam len síra, ktorá napomáhala ohňu, čo robilo ľuďom strašné muky. Démoni sa im pritom smiali a hovorili im: „Radujte sa a plesajte, pretože toto je vaše kráľovstvo navždy a naveky !“ A ja som sa pýtala Pána: „Pane, čo je toto ?“, „ To je mzda každému, kto neľutoval.“

Pán ma vzal na miesto, kde bol veľmi známy muž. Pred tým, keď som žila život dvojito uvažujúceho mladého kresťanského dievčaťa, myslela som si, že každý človek, pôjde po smrti rovno do neba. Takže ten, koho oslavovali masy ľudí, tam pôjde tak isto. No mýlila som sa. Keď pápež Ján Pavol II. zomrel, priatelia a rodina mi hovorili, že šiel do neba. Všetky správy v televízii, na TV EXTRA a mnohých iných kanáloch vyhlasovali, že pápež Ján Pavol II. zomrel, nech odpočíva v pokoji. On sa teraz raduje s Pánom a jeho anjelmi v nebi. Ja som tomu všetkému verila, ale klamala som tým len seba samú. Keď som náhle videla toho muža, trpiaceho v plameňoch a pozrela som na jeho tvár … bol to Ján Pavol II. ! Pán mi povedal: „Pozri, Dcéra, tento muž, ktorého tu vidíš, je pápež Ján Pavol II. On je tu, na tomto mieste. Je mučený, pretože neľutoval.“ A ja som sa ho pýtala: „Prečo je tu ? On predsa kázal v chrámoch.“ On odpovedal: „Dcéra, žiaden smilník, žiaden modloslužobník, nikto kto je chamtivý, a ani žiaden klamár, nebudú dedičmi môjho kráľovstva. „Ako som povedal.“, „Áno, ja viem, že to tak je, ale chcem vedieť, prečo on je tu, veď on kázal množstvu ľudí!“ A on odvetil: „Áno, dcéra, on možno hovoril mnoho vecí, ale nikdy nehovoril pravdu, takú, aká je. Nikdy nehovoril pravdu a oni vedeli pravdu a hoci ju poznal, dával prednosť peniazom pred ohlasovaním spásy. Nepoukazoval na skutočnosť. Nehovoril, že peklo je reálne a že nebo skutočne existuje. Dcéra, teraz on je tu, na tomto mieste.“

Keď som pozrela na toho muža, mal okolo krku omotaného veľkého šupinatého hada s ostňami a snažil sa ho dať dole, tak som povedala Pánovi: „Pane, pomôž mu !“ On taktiež hovoril: „ Pomôž mi, Pane, zľutuj sa nado mnou; vyveď ma z tohto miesta; odpusť mi! Ja ľutujem Pane, chcem sa vrátiť na Zem, chcem ísť späť na Zem, aby som ľutoval.“ Pán sa pozrel na neho a povedal mu: „Veľmi dobre si to vedel; vedel si, že toto miesto skutočne existuje.“ Potom Pán povedal: „Je príliš neskoro, niet pre teba už žiadnej nádeje.“ Potom mi Pán povedal: „Pozri Dcéra, ukážem ti život tohto človeka.“ Zjavila sa predo mnou veľká obrazovka na ktorej som videla, ako kázal pred mnohými ľuďmi, a ako sa tí ľudia klaňali modlám. Pán mi povedal: „Pozri dcéra, je tam veľa modloslužobníkov. Modloslužobníctvo (klaňanie sa rôznym budhistickým a i. bôžikom –pozn. prekl.) nikoho nezachráni, dcéra. Ja som jediný, kto môže spasiť a okrem mňa nikto iný. Milujem hriešnikov, ale nenávidím hriech, dcéra. Choď a povedz ľuďom, že ich milujem a oni potrebujú prísť ku mne.“ Ako mi Pán hovoril tieto slová, videla som ako postupne zjavovalo obrovské množstvo mincí a bankoviek – všetko to boli peniaze, ktoré Karol Wojtyla dostal, takže to bol bohatý človek.

Videla som ho sedieť na tróne a mohla som vidieť, že hoci nebudú ženatí – uisťujem vás, že som si to nevymyslela, Pán mi to ukázal – títo ľudia budú žiť spoločne s mníškami a mnohými inými ženami ! Pán mi ukázal tých ľudí žijúcich v smilstve a slovo hovorilo, že žiaden smilník nebude dedičom Jeho kráľovstva. Ako som toto všetko videla, Pán mi povedal: „Pozri dcéra, všetko toto, čo som ti ukázal, je to, čo sa deje práve teraz, čo on žil a čo sa deje medzi mnohými ľuďmi, mnohými kňazmi a pápežmi.“ Potom mi povedal: „Dcéra, choď a povedz ľuďom, že je čas, aby sa ku mne navrátili.“

Vzal ma na iné miesto, kde mi začal hovoriť o mnohých ľuďoch, ktorí išli na toto miesto, do pekla. Pýtala som sa ho: „Pane, ako to, že idú na toto miesto ?“ On odpovedal: „Ukážem ti.“ Ukázal mi nejaký tunel. Veľa ľudí išlo cezeň spútaných od rúk po nohy. Niesli čosi na svojom chrbáte a oblečení boli celí v čiernom. A Pán mi povedal: „Pozri dcéra, títo ľudia, ktorých tam vidíš, sú tí, ktorí ma ešte nepoznajú. To, čo nesú na svojom chrbte, je hriech. Choď a povedz im, aby mi dali svoje bremeno a Ja im dám pokoj do srdca, pretože Ja som ten, ktorý odpúšťa všetky ich hriechy. Dcéra, choď a povedz tým ľuďom, aby prišli ku mne, pretože ich očakávam s otvorenou náručou a choď a povedz im, že idú na toto miesto. Ako som pozorovala ľudí smerujúcich na toto miesto povedala som Pánovi: „Pane, tamten človek, to je môj bratranec, Pane, a tamto mladé dievča, to je moja sesternica, moja rodina je na ceste do zatratenia!“

On odpovedal: „Dcéra, oni idú na toto miesto, ale choď a povedz im, kam sa rútia. Choď a povedz im, že sa rútia do pekla. Choď a povedz im, že som si ťa vybral ako svojho svedka. To znamená, že ty musíš povedať pravdu. Musíš ísť a zvestovať, čo si videla. Ak to nepovieš a niečo sa stane jednej z týchto osôb, ich krv bude vyliata na teba, ale ak pôjdeš a urobíš, ako som ti povedal, tak tá osoba bude skladať svoj účet mne. Ak ten človek neľutuje, potom zodpovednosť za tvoj zvyšok trestu bude zrušená. Ten zvyšok pripadne tej osobe a jej krv nebude vyliata na teba.

Potom mi povedal, že veľa slávnych ľudí išlo na toto miesto, slávnych a dôležitých. Jeden z nich bol, napríklad aj, Michael Jackson. Bol to slávny človek, muž, ktorého poznal celý svet, avšak tento človek bol satanista. Mnohí možno tomu neuveria, ale je to tak. Tento muž podpísal s diablom zmluvu: túto zmluvu podpísal, aby bol úspešný, slávny a populárny u mnohých fanúšikov. Tá chôdza, ktorú robieval, dovoľte mi povedať, to je chôdza démonov v pekle keď mučia ľudí. Ide o krok démonického tanca a kĺzavý pohyb smerom dozadu, pričom sa nevracia späť (dievča zrejme hovorí o tzv. „Mesačnej chôdzi“, ktorá Jacksona preslávila – pozn. prekl.).

Takto „tancujú“ démoni v pekle, vydávajúc hrozný škrekot, keď sa tešia z mučenia ľudí. Dovoľte mi ešte raz povedať, že Michael Jackson je v pekle. Prečo ? Pán mi umožnil vidieť ho tam. Toto však už nebolo v dobe, keď som bola v stave smrti. Pán mi to ukázal potom, čo zomrel. Dovolil mi Michaela Jacksona vidieť v plameňoch a ja som plakala. Prečo ? Nebolo ľahké vidieť ako ten človek tam trpí a ako strašne kričí od bolesti. A každý, kto počúva jeho piesne, každý kto spieva jeho piesne a každý jeho fanúšik, dovoľte mi povedať, je trýznený satanom. Áno, vy, čo toto robíte, ste trýznení satanom a keď zomriete, pôjdete do pekla. Presne tak, zrieknite sa toho v mene Ježiš ! On chce aby sme boli slobodní a nie zatratení.

Potom mi Pán povedal: „Sú ľudia, ktorí ma poznajú, no idú na toto miesto“. Spýtala som sa ho: „Pane, ako môžu ľudia, ktorí ťa poznajú, ísť sem ?“ On odpovedal: „Sú to ľudia, ktorí sa oddelili od mojej cesty a ľudia, ktorí žijú dvojitý život.“ Ja som odpovedala: „Pane, ako to ?“ A on mi začal ukazovať ľudí, ktorí šli na toto miesto: „Boli zviazaní od rúk po nohy a každý z nich mal nejaké oblečenie, ale to oblečenie bolo odlišné; nebolo čierne, bolo biele. Ale bolo tiež špinavé a zhužvané. A povedal mi: „Dcéra pozri, ako moji ľudia idú odo mňa preč. Ale Dcéra chcem ti povedať, že som neprišiel kvôli týmto ľuďom. Ja som prišiel kvôli svätým ľuďom, pripraveným, bez poškvrny . Choď a povedz im, aby sa vrátili na staré chodníčky.“ Potom som si všimla mnohých mojich strýkov a mnohých ľudí, ktorí šli preč od Pánových chodníčkov. A Pán mi povedal: „Choď a povedz im, že čakám na nich, aby vydali ich ťažobu mne a ja im dám odpočinku.“

Plakal a vravel: „Dcéra, oni idú po tejto ceste. Choď a povedz svojim strýkom; choď a povedz svojim príbuzným, že idú po tejto ceste! Dcéra, mnohí ti neuveria, ale ja som svedok tvojej viery, Som svedkom tvojej viery. Nikdy ťa neopustím a ak ti aj nebudú veriť, Dcéra, choď a povedz im pravdu, veď som s tebou. Teraz ti ukážem, Dcéra, ako ľudia prichádzajú na toto miesto.“ A vzal ma do tunela, kde bolo tisíce ľudí padajúcich do priepasti. Nebolo ich tisíc, ani dvetisíc; bolo ich tak veľa, ako piesku pri mori, nespočitateľne – padali sekundami! Padali, ako keď sypete za hrsť piesku. Duše rýchlo padali a Pán plakal. Smutne mi povedal: „Dcéra, takto hynie ľudstvo; títo sú navždy zatratení.“ Plakal a hovoril: „Dcéra, zraňuje ma, keď vidím, ako ľudstvo hynie.“

Ježiš povedal: „Démoni tiež mávajú mítingy na tomto mieste.“ Povedala som: „Démoni tu majú mítingy ?“ Ježiš povedal: „Áno, Dcéra, oni sa stretávajú aby plánovali, plánovali čo urobia ľudstvu. Denne tu majú tajné stretnutia.“ A s tým ma Ježiš vzal do cely, kde som videla drevený stôl a okolo neho stoličky. A okolo boli démoni. Všetky typy démonov. Ježiš vysvetlil: „Dcéra, teraz plánujú, ako ísť a zničiť rodiny pastorov, misionárov, evanjelistov a všetkých, ktorí ma poznajú. Dcéra, chcú ich zničiť, majú mnoho šípov. Démoni sa rehotali, vysmievali sa a hovorili: „Zničíme ľudstvo a dostaneme ho na toto miesto.“ Ježiš povedal: „Choď a povedz im, že som s nimi. Choď a povedz im, aby neopúšťali otvorené dvere, aby nedávali satanovi žiadne miesto, pretože satan chodí okolo ako ručiaci lev a hľadá, koho by zožral.“ Ale on povedal Slovo „chodí ako lev“, pretože jediný skutočný Lev je Lev Júdsky – Ježiš Kristus z Nazareta.

Ježiš povedal: „Dcéra, oni chcú, zvlášť, zničiť pastorov; rodiny. Spýtala som sa: „Prečo chcú zničiť rodiny pastorov ?“ Ježiš odpovedal: „Pretože oni získavajú stovky ľudí, čo sú ovce zo stáda; ovce zo stáda, ktoré im dal Pán. Chcú (démoni), aby sa títo ľudia (pastori a ich rodiny) vrátili opäť na Zem, aby nakoniec skončili v pekle. Choď a povedz pastorom aby hovorili pravdu. Choď a povedz im, aby hlásali pravdu a hovorili všetko čo som im povedal a aby nikdy nezamlčovali, čo som im povedal.“

Keď sme opúšťali to miesto povedal mi: „Chcem ti ukázať ešte niečo iné … na tomto mieste je aj veľa detí.“ Odvetila som: „Deti na tomto mieste, Pane ? Prečo sú tu deti ? Tvoje Slovo hovorí – Nechajte maličkých prísť ku Mne a nezastavujte ich, pretože Kráľovstvo Božie patrí práve takým, ako sú oni.“ Ježiš odpovedal: „Dcéra, to je pravda, takých je kráľovstvo Neba, ale tie deti musia prísť ku Mne; ten, kto prichádza ku Mne, toho neodvrhnem.“ Pán mi ukázal osemročného chlapca trpiaceho v ohni, ktorý veľmi kričal: „Pane, maj nado mnou zľutovanie, vezmi ma z tohto miesta; nechcem tu byť!“ Plakal a veľmi kričal. Videla som démonov okolo toho chlapca. Títo démoni sa podobali na postavičky z kreslených filmov a seriálov. Bol tam Dragon, BoyZ, Ben 10, Pokémon, Doral atď. „Pane, prečo je ten chlapec tu ?“ Ježiš mi ukázal obrovskú obrazovku, na ktorej sa odvíjal život tohto chlapca. Videl som, ako chlapec trávil mnoho svojho času pred TV pozeraním týchto animákov. Ježiš povedal: „Dcéra, tieto animované filmy, tieto seriály, ktoré sú v televízii každý deň, sú satanove nástroje na zničenie ľudstva … Pozri, Dcéra, čo to spôsobuje.“

Videla som, že chlapec bol protivný a neposlušný k rodičom. Keď mu rodičia vraveli, aby si šiel radšej zabehať von, hádzal vecami a neposlúchal ich. Jedného dňa ho zrazilo nejaké auto a ukončilo jeho život. Pozrela som na chlapca a on veľmi trpel. Ježiš povedal: „Dcéra, choď a povedz rodičom, aby poučovali svoje deti tak, ako je napísané v Mojom Slove.“ Slovo Božie je skutočné, hovorí nám, ako naprávať deti aj za pomoci prúta, ale nie vždy, len keď je dieťa neposlušné. Pán mi povedal niečo, čo je veľmi smutné a bolestivé. Povedal: „Dcéra, je mnoho detí na tomto mieste kvôli animovaným filmom, kvôli neposlušnosti.“ Spýtala som sa ho: „Pane, prečo obviňuješ animované seriáli z tohto ?“ On vysvetlil: „Pretože sú to démoni, ktorí spôsobujú detskú neposlušnosť, zatrpknutosť, nenávisť; a iní démoni vstupujú do týchto detí, takže nekonajú dobré veci, ale robia to, čo je zlé. To, čo deti vidia v televízii, chcú robiť aj v skutočnosti. Peklo existuje, peklo je reálne a každé dieťa sa musí rozhodnúť, s kým pôjde. Povedala som: „Pane, povedz mi, prečo sú tie deti na tomto mieste ?“ A Ježiš odpovedal: „Každé dieťa vie, že je nebo a peklo, takže má možnosť sa rozhodnúť.“

ZDROJ: http://spiritlessons.com/Documents/Prepare_to_meet_your_God/index.htm

Na peklo narazili už po druhý krát (!) aj ruskí geológovia. Nie dlhú správičku o tom podal aj český server atlas.cz:

http://kvety.atlas.centrum.cz/zahady/2011/5/10/clanky/kde-se-nachazi-peklo-mozna-na-sibiri/#utm_source=aktualne.centrum.cz&utm_medium=carousel

DODATOK

Treba poznamenať ešte určité veci, ktoré prídu a neminú nás. V prvom rade sa hovorí, že skôr než sa uskutoční druhý príchod Ježiša, zjaví sa Antikrist. Väčšina ľudí mu naletí a všetci títo pôjdu po smrti do pekla. Hovorí sa, že Antikrist bude veľmi presvedčivý. Bude veľkým humanistom a bude robiť zázraky. Tieto „zázraky“ však budú v skutočnosti robené démonmi, ktorí sa neustále snažia robiť všetko pre to, aby nás dostali do večného pekla. Preto nezabúdajme na to, čo hovorí Písmo. Antikrista budú všetci a všade uznávať za pravého spasiteľa a záchrancu, všetci ho budú velebiť a klaňať sa mu. Dokonca aj mnohí kňazi a biskupi budú zvedení (ako písala Angelica, kňazi a pastori sú na muške ako prví). Ale keď príde pravý Ježiš, Biblia sa pýta, či sa nájdete vôbec niekto, aspoň maličká skupinka ľudí, ktorí ho spoznajú a budú vedieť, že on je ten pravý. Všetci ostatní sa budú snažiť schovať kade-tade, lebo už budú tušiť, že na nich nečaká nič iné len peklo.

Ďalšia veľká diablova lesť, ktorá je na nás nachystaná, sa skrýva pod relatívne nevinným názvom mikročip. Už Ján vo svojej Apokalypse hovorí o diablovom znaku, ktorí budú mať malí aj veľkí, starí aj mladí. Bez nej nebudú môcť nakupovať, ani predávať a všetci s týmto znakom sa budú klaňať šelme. Každý, kto si nechá niekedy v budúcnosti implantovať pod kožu mikročip, pôjde do večného pekla ! Tak isto sa hovorí, že ľudia, ktorí si dajú túto vecičku budú trýznení satanom (spomeňte si na Jacksonove piesne a na to, čo o nich hovorí Angelica). A naopak, tí ktorí sa tomuto vzoprú a budú nasledovať Pána, o tých sa Boh postará. Vcelku zaujímavé svedectvo o mikročipoch podáva aj Col Sanderson, človek, ktorý dlhé roky pracoval na ich vývoji. Tu je článok v češtine, ktorý napísal k tejto problematike:http://www.projektlucid.szm.com/mikrocip.htm

Pre tých, ktorých takéto a podobné veci zaujímajú by som odporučil túto stránku:http://spiritlessons.com/czech/ – sú tam rôzne knihy v českom jazyku (nachádzajú sa na ľavej strane pod takou českou vlajočkou). Ja osobne som odtiaľ prečítal zatiaľ dve veci: „Boží zjevení pekla“ a „Učedník čarodejnice“. Prvú napísala žena, ktorej Ježiš tak isto ukázal peklo. Na rozdiel od Angelicy však úplne celé. Veľmi zaujímavo pojednáva aj o nebi. No a druhú knihu napísal obrátený kresťan, ktorý bol predtým zasvätený do rôznych okultných a čarodejníckych praktík. Obe tieto publikácie sú moc zaujímavé a určite by som odporúčal mrknúť na ne.

Leave a comment